fredag 22. januar 2010

Kaffeslabras

Hva er vel koseligere enn å dekke ett koselig bord, med gammelt servise når man får kaffegjester.
En sikker vinner er ostekake. Jeg er stor fan av ostekake, friskt og godt. Denne kaken lagde jeg her om dagen. Nydelig var den :)




Fant noen kjempesøte servietter på Åhlens idag. Syns de var så fine,  rosa med brune prikker.





Dette serviset arvet jeg etter min bestemor. Jeg syns det er kjempe lekkert. Søte små blomster. Jeg er veldig glad i dette serviset, og det betyr veldig mye for meg.



På Plantasjen i dag fant jeg ranukkler. De måtte selvfølgelig på bordet. Ranukkler er utrolig lekre og fikk meg til å tenke på vår og sommer.





Håper alle får en fantastisk helg


3 kommentarer:

Minka sa...

Herlig servise..Og helt enig, ranukler er kjempe flotte blomster..

Prinsessen paa erten sa...

Kaken ser deilig ut. Elsker ostekake :) Og serviset var knallfint :) Er selv på jakt etter det perfekte servise. Så lang har ingen slått an 100 %

Hehe :)


Klem

Guttemamma sa...

Ranukler er vakre blomster,og herlig å få litt rosa i hus etter jula! Elsker ostekake,og skjønner ikke hvorfor jeg aldri har bakt det...
God helg videre
klemmer