fredag 15. januar 2010

Hvilken fantastisk start på helgen

Jeg har fått en award av Linda som har bloggen Mitt lykkelige hjem. Jeg ble så glad. Tusen tusen takk Linda. Den satt jeg veldig stor pris på, og helgen min ble hakket bedre :) Din blogg er så utrolig inspirerende og varm. Jeg koser meg masse når jeg er på besøk hos deg.



Med denne awarden kom det en utfordring, skriv 7 fakta om meg selv.
Dette var da ikke helt lett... Men jeg har kommet frem til følgene

* Er egentlig veldig distrè
* Er en utrolig dårlig taper
* Er stor stor U2 fan
* Jeg elsker å gå på loppemarkeder og gjøre gode kupp. Men jeg hater å male møblene vi kjøper..
Det må mannen min gjøre..
* Jeg er veldig lettrørt
* Har innerst inne ett ønske om å bli stand-up komiker



1. Kopier awarden på bloggen din


2. Link til personen som gav deg den

3. Fortell 7 fakta om deg selv

4. Velg 7 andre logger som du sender den videre til

5. Link til disse bloggene

6. Legg igjen en kommentar på bloggene deres, så de får vite om awarden.

 
Jeg gir awarden videre til følgende Kreative damer
 
 
Ønsker alle en riktig god helg.

3 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei...takk for den, så hyggelig. Jasså du er stor U2 fan du også..det er jo favorittbandet vårt her hjemme da vøttu..også en av grunnene til at jeg kaller min artist mann for BONO her på bloggen..hi-hi
God helg til deg fra Maliva

Barbros lille atelier sa...

Tusen takk for at du deler denne awarden med meg! Så utrolig koselig! Har imidlertid nylig fått den av noen andre og, så jeg hopper over å sende den videre, men setter stor pris på omtanken, snille du:-)

Veldig fin blogg du har - har lagt meg til som følger.

Klem

Guttemamma sa...

Hei hei og tusen takk!! Setter pris på at du synes jeg er en kreativ blogger.. og at du ga den til meg!!
Hater også å tape..noe så innmarui og:)
klem og god helg