torsdag 11. november 2010

Jeg gleder meg....

... så innmari til jul.
Vi har nå bodd her i 2 år, og i år skal vi ha julaften hjemme for første gang. Jeg gleder meg til å pynte bordet, laget maten, pynte juletreet. Og ikke minst alle forberedelsene før jul.
Min drømmemann lager godis. Da blir det issjokolade, karameller og snickers. Jeg håper det blir ett par ekstra sorter i år. Jeg har tenkt å lage Sarah Bernard, sild og kanskje prøve meg på sylte. Juleforberedelsene er en stor del av julen for meg.
Jeg er i overkant glad i julen, og begynner allerede å glede meg i juni :)  Så siden dette er første julen vi skal ha hjemme, har jeg lyst til å få inn noen tradisjoner. Det blir flere innlegg om jul og mine juleforberedelser fremover.

I vente på julen og snøen legger jeg ut noen bilder fra vinteren  2009.



Ha en god kveld.

Ingen kommentarer: